مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-25اقتصادي

برخورد با اقدامات سودجویانه در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورز


دبیر کارگروه فراقوه ای مبارزه با زمین خواری گفت: با اقدامات سودجویانه در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورز برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور اراضی کشور، محمدعلی شجاعی در نشست کارگروه فراقوه ای مبارزه با زمین خواری ویژه استان مازندران، اظهار داشت: این استان در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی وضعیت مناسبی ندارد و توجه به تخلفات مربوط به حوزه زمین این استان در اولویت است.

رییس سازمان امور اراضی کشور افزود: برای قلع و قلع ساخت و ساز صورت گرفته در اراضی کشاورزی در استان مازندران، تا خانه های کشاورزان را تأمین و تعیین تکلیف نکنیم تخریب صورت نمی گیرد، اما قاطعانه جلوی اقدامات سودجویانه در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورزی گرفته می شود.

صفدر نیازی معاون سازمان امور اراضی نیز در این نشست اظهار کرد: بهترین زمین های کشاورزی کشور در گیلان و مازندران واقع شده اند که بیشترین میزان تغییر کاربری ها نیز در این استان ها وجود دارد به طوریکه می توان گفت 9 درصد از کل تغییر کاربری های کشور در استان مازندران وجود دارد.

وی افزود: تفاهمنامه ای میان وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه های مختلف از جمله وزارت کشور و شهرداری ها منعقد شده تا ماشین آلات و منابع مالی مورد نیاز برای برخورد با جلوگیری از تغییر کاربری ها و قلع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اقدامات سودجویانه در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورز

برخورد با اقدامات سودجویانه در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورز