مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-25سياسي

113 شهید روحانی از سمنان جانشان را پای انقلاب گذاشتند


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: استان سمنان با 113 شهید روحانی برگ زرینی را در کتاب افتخارات این استان به ثبت رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم اجلاسیه سراسری شهدای روحانی که به صورت هم زمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم و به صورت ارتباط زنده تصویری با استان ها برگزار شد، با اشاره به نقش برجسته علما و روحانیان در برهه های مختلف تاریخ اسلام اظهار کرد: روحانیت در طول تاریخ نقش مرجع و هدایت کننده ای داشته است که همین نقش در پیشبرد و پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم و مؤثر بود.

وی افزود: تبیین اندیشه حکومت اسلامی که تئوریسین آن، امام خمینی (ره) بود، از مهم ترین اهداف روحانیت است.

حسینی دیباجی تصریح کرد: مردمی بودن و پیشگامی در مبارزات سیاسی از دیگر نقش های روحانیت است که در دوران ستم شاهی بروز و ظهور پیدا کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس گفت: از دیگر ویژگی های روحانیت، حضوری فعال در دوران دفاع مقدس در مسؤولیت های مختلف و در کنار دیگر اقشار مردم بود و روحانی شهید، محمدحسن شریف قنوتی به عنوان اولین روحانی شهید دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

113 شهید روحانی از سمنان جانشان را پای انقلاب گذاشتند

113 شهید روحانی از سمنان جانشان را پای انقلاب گذاشتند