مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-25سياسي

معاون دادستان کشور: خوش خلقی مردم را بیشتر با مسئولان همراه می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سعید عمرانی در آیین رونمایی از پوستر و فراخوان نخستین جشنواره شعر طنز قوه قضاییه با عنوان دادخند که در محل کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت هنر برای توسعه فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت صورت فزاینده ارتباطات در عصر کنونی، افزود: این روزها با رونق فضای مجازی، شاهد کاهش مطالعه کتاب در جامعه هستیم و کتابهای امروز در واقع همان انسانهایی هستند که با ما ارتباط دارند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در ادامه رفتار خوش و خوب با شهروندان را یکی از اولویت های اجرایی پرسنل دستگاه قضا و قوه قضاییه دانست و گفت: کتاب های زنده ای که ما هر روز با رفتار خوب انسانها با یکدیگر نوشته می شوند بسیار تأثیرگذار و پایدار است.

عمرانی برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری را گامی موثر در راستای توسعه فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان و تصریح کرد: بهترین عبادت برای ما باز کردن گره ای از کار مردم است لذا باید مردم را در گرفتاریهایشان دریابیم و این که وجود حاج قاسم برای مردم ارزشمند بود، به دلیل همین دستگیری ها از جامعه بود و این سیره را در جامعه بسط دهیم.

وی با اشاره به اهمیت دغدغه های اقتصادی امروز، مردم را بیش از مشکلات مالی تشنه محبت مسئولان دانست و بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کشور: خوش خلقی مردم را بیشتر با مسئولان همراه می کند

معاون دادستان کشور: خوش خلقی مردم را بیشتر با مسئولان همراه می کند