مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-25بين الملل

بایدن نام سپاه را از فهرست سازمان های تروریستی حذف نمی کند


منابع آگاه در دولت آمریکا خبر دادند که رییس جمهور این کشور همزمان با رایزنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تصمیم نهایی خود جهت حفظ نام سپاه پاسدران در فهرست سازمان های تروریستی را گرفته است.

- به نقل از پولیتیکو، طبق گفته یک مقام ارشد غربی، جو بایدن رییس جمهور آمریکا تصمیم خود را جهت نگه داشتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان های سیاه تروریستی این کشور نهایی کرده است.

منبع آگاه دیگری نیز در این رابطه گفت که بایدن در تماس تلفنی روز گذشته خود با نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی این مسئله را اعلام کرده و افزوده است که این تصمیم کاملاً نهایی شده و پنجره اعطای امتیازات به ایران بسته شده است.

تصمیم بایدن در این رابطه در حالی است که پیشتر جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که در جریان سفر انریکه مورا معاون وی به تهران، اروپا بسته ای پیشنهادی را آماده کرده است که بر اساس آن آمریکا با حذف نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سیاه خود موافق است اما تحریم ها علیه این سازمان را حفظ می کند.

رسانه های غربی نیز مدعی شدند که در جریان سفر مورا، جمهوری اسلامی موافقت کرده که مذاکرات بر سر موضوعات غیر از حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان های تروریستی آمریکا، که محور آخرین دور مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن نام سپاه را از فهرست سازمان های تروریستی حذف نمی کند

بایدن نام سپاه را از فهرست سازمان های تروریستی حذف نمی کند