مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-25سياسي

خبر رییس بنیاد شهید درباره افزایش 60 درصدی کمک معیشت ایثارگران


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش 60 درصدی کمک معیشت ایثارگران و افزایش 10 هزار نفر از مشمولان دریافت این کمک معیشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با همت دولت مردمی و حمایت مجلس انقلابی افزایش 60 درصدی کمک معیشت جانبازان معسر انجام شد و این افزایش برای حدود 70 درصد از کسانی که از قبل کمک معیشت دریافت می کردند تأمین منابع شده است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس قانون موظف است هر 6 ماه یک بار وضعیت ایثارگران معسر را بررسی کند.

در سامانه رفاه ایرانیان اطلاعاتی درباره وضعیت برخی از دهک های بالا وجود داشت و بر این اساس همکاران ما اطلاعات 30 درصد از افرادی که از 3 دهک بالا هستند را بازبینی می کنند و پس از بررسی ها، اطلاعات وارد شده در این سامانه اصلاح شده و پرداختی ها صورت می گیرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه حدود 40 هزار نفر در نوبت دریافت این کمک معیشت هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم کمک معیشت 10 هزار نفر از این تعداد را برقرار کنیم، ضمن اینکه در گذشته 108 هزار نفر از کمک معیشت برخوردار بودند که در تلاش هستیم با همکاری سازمان برنامه و بودجه این تعداد را به 115 تا 118 هزار نفر افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر رییس بنیاد شهید درباره افزایش 60 درصدی کمک معیشت ایثارگران

خبر رییس بنیاد شهید درباره افزایش 60 درصدی کمک معیشت ایثارگران