مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-25سياسي

اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها مبارزه با رانت و فساد است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: مبارزه با رانت و فساد یکی از اهداف اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در نشست صمیمی با دبیران سازمان های مردم نهاد استان، اظهار داشت: ضریب نفوذ و تأثیرگذاری شما در جامعه به دلیل اینکه بیشتر مورد سؤال و مطالبه افراد و گروه های مختلف درباره پیامدها و آثار اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها قرار می گیرید، نسبت به دیگران بیشتر است.

وی افزود:دولت ها در سال های گذشته به دلایل مختلف از اصلاح نظام یارانه ای خودداری کردند اما دولت سیزدهم بر اساس الزامات و دستورالعمل های موجود در سال اول کار خود و براساس تکلیف قانونی که داشت، این طرح را اجرا کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: همه موافقان و هم کسانی که با این دولت همسو نیستند، بر ضرورت اصلاح ساختار اقتصاد کشور تأکید دارند اما روش هر یک برای اجرای آن متفاوت است.

اشرفی با بیان اینکه مبارزه با رانت و فساد یکی از اهداف اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه است، یادآور شد: ارز 4200 تومانی براساس نیازهای جامعه تخصیص نمی یافت اما با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها مبارزه با رانت و فساد است

اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها مبارزه با رانت و فساد است