مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:372022-05-25دانش

برگزاری کمپین دانشجویی «نه به دخانیات» در دانشگاه شریف


همزمان با هفته ملی مبارزه با دخانیات، کمپین بزرگ دانشجویی «نه به دخانیات» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حمید یعقوبی رییس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: مراکز مشاوره دو دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری نهاد ها و سازمان های علمی و آموزشی، کمپین بزرگ دانشجویی نه به دخانیات را در هفته ملی مبارزه با دخانیات و طی روزهای 4 تا 10 خرداد سال جاری برگزار می کنند.

  رییس مرکز مشاوره دانشگاه اظهار کرد: شعار امسال روز جهانی نه به دخانیات، دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما تعیین شده است و بر همین اساس تمرکز این کمپین بر آسیب های وارده بر محیط زیست از سوی صنعت دخانیات است.

وی یادآور شد: دخانیات و محیط زیست، دخانیات و دود دست دوم، دخانیات و سلامت جسم و روان و دخانیات؛ دریچه ورود به اعتیاد، چهار محور اصلی این کمپین خواهد بود.

یعقوبی در خصوص نحوه ارسال و قالب های مورد پذیرش آثار گفت: دانشجویان عزیز می توانند آثار خود را در فضای اینستاگرام در 3 قالب عکس، نوشته و اینفوگرافی منتشر کنند.

همچنین دانشجویان اگر هنگام انتشار آثار خود از هشتگ های(نه به دخانیات، دخانیات و محیط زیست، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف و مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران) استفاده کنند در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمپین دانشجویی «نه به دخانیات» در دانشگاه شریف

برگزاری کمپین دانشجویی «نه به دخانیات» در دانشگاه شریف