مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:072022-05-25سياسي

اصفهان پنجشنبه میزبان 5 کبوتر قهرمان است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: پنجشنبه 5 کبوتر عزیز و قهرمان ما با حضور خود در شهر شهیدان بار دیگر حماسه آفرین و باعث رونق معنویت خاصه برای مردم اصفهان می شوند.

- مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارکرد: پنجشنبه در اصفهان میزبان شهدا هستیم که باعث عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند و با جان فشانی خود نظام را بیمه کردند.

وی افزود: پنجشنبه 5 کبوتر عزیز و قهرمان ما با حضور خود در شهر شهیدان بار دیگر حماسه آفرین و باعث رونق معنویت خاصه برای مردم اصفهان می شوند و امید است که مردم قدرشناس و وفادار به فرهنگ جهاد و شهادت از این شهیدان استقبال ویژه کنند.

احمدی نیا خاطرنشان کرد: امیدواریم نسل جوان، ملت عزیز و خانواده گرانقدر شهدا با حضور خود به استقبال 5 شهید عزیز و قهرمان که بعد از  حدود 40 سال حضور پیدا کردند و باعث تداوم راه بیش از 220 هزار شهید جمهوری اسلامی و خاصه 23هزار شهید استان اصفهان شدند، بیایند.

مدیر کل بنیاد شهید اصفهان با اشاره به مراسم تشیع شهدا در روز پنجشنبه که مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) است گفت: مراسم تشیع جنازه پاک 5 شهید قهرمان روز پنجشنبه، ساعت 17:30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان پنجشنبه میزبان 5 کبوتر قهرمان است

اصفهان پنجشنبه میزبان 5 کبوتر قهرمان است