مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 06:472022-05-25سياسي

پایان کاسبی با سوءاستفاده از مقدسات


علی رغم تخلفات مسلم جمعیت شارمین آنها پس از انتشار حکم قطعی دادگاه اقدام به فرار به جلو کرده و ضمن مظلوم نمایی با صدور بیانیه ای دستگاه قضا و جمهوری اسلامی را طبق روال گذشته شان آماج تهمت قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سرانجام پس از گذشت بیش از یک سال از رأی بدوی دادگاه مبنی بر انحلال تشکیلات شارمین میمندی نژاد که تحت عنوان جمعیت امام علی(ع) فعالیت می کرد؛ در نهایت رأی قطعی انحلال این تشکیلات صادر شد و از این پس هرگونه فعالیت این عناصر تحت عنوان جمعیت موسوم به امام علی(ع) و همکاری افراد و نهادهای دولتی و غیردولتی دیگر با آن غیرقانونی خواهد بود.

پس از افشای تخلفات گسترده جمعیت شارمین که منجر به دستگیری شخص شارمین میمندی نژاد و برخی دیگر از اعضای هیئت مدیره این تشکیلات شد، بنا به دادخواست وزارت کشور دولت دوازدهم، دادگاه در اسفند 1399 رأی به انحلال جمعیت مذکور داد.

پیش از صدور این رأی، مسئولان وزارت کشور دولت تدبیر و امید در چند مورد تخلفات جمعیت شارمین را به عناصر این تشکیلات تذکر داده و خواستار اصلاح اساسنامه آنها به منظور مشارکت حداکثری مردم و خیرین در روند اجرایی فعالیت های آنها شده بود اما عناصر تشکیلات شارمین با بی توجهی به این تذکرات و عدم اصلاح اساسنامه همچنان بر انحصار خود برای مدیریت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کاسبی با سوءاستفاده از مقدسات

پایان کاسبی با سوءاستفاده از مقدسات