مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 02:272022-05-24سياسي

روابط عمومی ها باید نشاط و امیدواری به جامعه تزریق کنند


روابط عمومی ها باید برای آماده سازی ذهن مردم و بستر عمومی تمام توان خود را به کار گیرند و نشاط، انگیزه و امیدواری به جامعه تزریق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در آیین تجلیل از روابط عمومی های این شهرستان افزود: استفاده از عقل و دانش مردم امری بسیار مفید است که باعث تسریع روند انجام کارها می شود و هرقدر که توجهات مردمی پررنگ تر شود منفعت بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دو سویه بودن روابط عمومی با مدیران امری پسندیده و شرافتمندانه است، تصریح کرد: روابط عمومی ها نباید ارتباط مردمی را ترک کنند به گونه ای که اگر مردم انتقادی دارند باید آن را بدون کم و کاست به مدیران انتقال دهند.

حجت الاسلام حاجبی بیان داشت: حمایت مردم از دولت حمایتی جدی و ملموس است گرچه در این راه متحمل سختی هایی می شوند ولی امیدوارند که این سختی ها به ثمر نشیند اینجاست که روابط عمومی ها و رسانه های ما باید امید را در دل ها زنده نگاه دارند.

امام جمعه قشم در بخش دیگری از سخنان خود از حادثه تلخ و مرگبار روزهای اخیر در جزیره سخن گفت و اظهار کرد: قاچاق نتیجه فقر و بیکاری نیست که اگر این چنین بود ناخدای کشتی های ماهی گیری و صیادی جزیره را بیگانگان  تشکیل نمی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها باید نشاط و امیدواری به جامعه تزریق کنند

روابط عمومی ها باید نشاط و امیدواری به جامعه تزریق کنند