مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 02:072022-05-24ورزشي

محمدپور: برای رسیدن به مدال طلا 5 شب مبارزه کردم


سطح فنی مسابقات قهرمانی کشور به اندازه ای بالا بود که من در وزن 57 کیلوگرم برای رسیدن به مدال طلا 5 شب روی رینگ مبارزه کردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سی امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان طی یک هفته اخیر در سالن امام علی(ع) و در شهر زاهدان برگزار شد که در نهایت تیم سیستان و بلوچستان در سکوی قهرمانی این رقابت ها قرار گرفت.

سجاد محمدپور کاپیتان تیم ملی بوکس که در این مسابقات مدال طلای وزن 57 کیلوگرم را به دست آورد، در پاسخ به این سؤال که شرایط فنی مسابقات چطور بود، گفت: در طول این مدتی که شیوع ویروس کرونا ورزش دنیا را تعطیل کرده بود، مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی هم برگزار نشده بود.

بعد از نزدیک به سه سال، این مسابقات به صورت رسمی در زاهدان برگزار شد و همه ملی پوشان و مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی در این مسابقات حضور داشتند.

حضور همه ملی پوشان در این دوره از مسابقات باعث شده بود مبارزات جذابی را در این چند روز شاهد باشیم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در واکنش به این سؤال که در وزن 57 کیلوگرم گویا نفرات زیادی حضور پیدا کرده بودند، آیا بالا بودن تعداد مدعیان در این وزن کار شما را سخت کرده بود یا خیر، اظهار داشت: به جرأت می توانم بگویم در طول مسابقات بیشترین مبارزه را انجام دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدپور: برای رسیدن به مدال طلا 5 شب مبارزه کردم

محمدپور: برای رسیدن به مدال طلا 5 شب مبارزه کردم