مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 00:172022-05-24سياسي

نیش دشمنان را با ذوالفقار پاسخ می دهیم/ اقتدار ایران در دریا


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ترور سرهنگ خدایی ها گفت: قطعا نیش های دشمنان را با ذوالفقار پاسخ می دهیم و آنان این مسئله را می دانند.

- ، امیر دریادار شهرام ایرانی سه شنبه شب در یادواره شهدای هفت روستای نوشهر با بیان اینکه شهدا مردانه به میدان آمدند و جان و بهترین هدیه زندگی را در طبق اخلاص گداشتند، افزود: آنچه امروز افتخار این کشتی پرصلابت در دنیای ناصللابت و پرتلاطم جریان دارد زیرا مردم ایران مردانه ایستادند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آزادسازی و فتح خرمشهر با اظهار اینکه خرمشهر یعنی تمام ایران و ایران یعنی خرمشهر افزود: خون هایی که در خرمشهر ریخته شد، از گوشه و کنار ایران اسلامی بود که در آنجا اهدا شده است.

وی با عنوان این حرف و پیام شهدا، اقتدار بوده است، گفت: خون های ریخته شده در خرمشهر از سر سفره های ایرانی و مردپرور ایران اسلامی بود و هنوز این مسیر ادامه دارد و فتح خرمشهر تمام مناسبات را برهم ریخت و همه از جمله ارتشی، سپاهی و مردم در کنار هم بودند و همه با همدیگر حرف اقتدار را زدند.

دریادار ایرانی بامحکوم کردن ترور سرهنگ پاسدار خدایی گفت: این نشان می دهد که دشمنان هنوز نفهمیدند ایران زمین کجاست و ایرانی ها چه کسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیش دشمنان را با ذوالفقار پاسخ می دهیم/ اقتدار ایران در دریا

نیش دشمنان را با ذوالفقار پاسخ می دهیم/ اقتدار ایران در دریا