مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 23:322022-05-24اقتصادي

ماندگاری مسافر در استان سمنان افزایش یافت


استاندار سمنان با بیان اینکه ماندگاری مسافر در استان افزایش یافت، گفت: با تلاش های صورت گرفته این شاخص از چهار ساعت به دوازده ساعت بیشتر شده است.

- ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در همایش سمنان میراث کهن به میزبانی سالن تئاتر شهر فرهنگسرای کومش با بیان اینکه ساعت ماندگاری مسافر در استان سمنان افزایش یافته است، ابراز کرد: خوشبختانه ساعت ماندگاری مسافر در استان سمنان از چهار ساعت به دوازده ساعت افزایش یافته که این تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران و همراهی مردم را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه امروزه و بعد از صنعت خودرو، صنعت گردشگری دومین صنعت درآمدزا و زود بازده است، افزود: استان سمنان علاوه بر استان صنعتی، کشاورزی، معدنی و دانشگاهی، استان گردشگری نیز است و با وجود منابع طبیعی فراوان و آب هوای چهار فصل، جز استان های برتر کشور در صنعت گردشگری محسوب می شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید تلاش کنیم استان را از معبر به مقصد تبدیل کنیم، تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم در استان افزایش خانه های بوم گردی است لذا ایجاد خانه های بوم گردی باعث افزایش اشتغال نیز شد.

هاشمی بیان کرد: به دلیل تردد پرشمار زائران از استان سمنان، فرصت طلایی نصیب ما شده که از این ظرفیت استفاده نماییم، لذا همه ما موظف هستیم زمینه را برای ماندگاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری مسافر در استان سمنان افزایش یافت

ماندگاری مسافر در استان سمنان افزایش یافت