مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 22:122022-05-24سياسي

توانمند سازی هسته های مردمی و هسته های پیشرفت کشور در مدرسه پیشرفت


مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه ای گفت: مدرسه پیشرفت به منظور توانمند سازی هسته های مردمی و هسته های پیشرفت مناطق مختلف کشور تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدمحسن دوباشی امشب در نخستین رویداد ملی مدرسه پیشرفت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که با حضور 35 گروه از سراسر کشور در مشهد برگزار شد اظهار کرد: در این رویداد 110 نفر در قالب 35 گروه شرکت کرده اند و با هم در راستای چالش های مرتبط با مسئله یابی و مسائل منطقه به رقابت می پردازند.

  وی افزود: مدرسه پیشرفت تلاش کرده که در مسیر خود مجموعه های مردمی را  برای رسیدن به نقشه ی پیشرفت منطقه توانمند سازد و برنامه ما در ستاد پیشرفت برای الگوی تغییر در مناطق این می باشد که هسته های پیشرفت با رسیدن به نقشه ی پیشرفت منطقه خود، زمینه تحقق حل مسائل و مطالبات مردمی را فراهم کنند.

  دوباشی همچنین بابیان این نکته که در مدرسه پیشرفت سعی کرده ایم که دو ویژگی مهم را به آن توجه کنیم، بیان کرد: اول آنکه تمام الگوهای موجود در کشور چه پیشرفت و چه توسعه را مرور کرده و بر اساس یک مطالعه  عمیق تئوری _میدانی برنامه ریزی و عمل می کنیم و دوم آنکه ما در مدرسه پیشرفت از تهران برای مردم و هسته ها تصمیم نمیگیریم و خود مجموعه ها تصمیم گیرنده هستند، ما صرفا در جهت هدایت و توانمند سازی آنها کمک میکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمند سازی هسته های مردمی و هسته های پیشرفت کشور در مدرسه پیشرفت

توانمند سازی هسته های مردمی و هسته های پیشرفت کشور در مدرسه پیشرفت