مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 21:522022-05-24بين الملل

منبع آمریکایی مدعی طرح ترور «جورج بوش» شد


مجله فوربس آمریکا مدعی شد که یک فرد مرتبط با گروه تروریستی داعش ماه نوامبر گذشته قصد داشته جورج دبلیو بوش رییس جمهور اسبق این کشور را ترور کند.

- ، یک مجله آمریکایی مدعی طرحی برای ترور جورج دبلیو بوش رییس جمهور اسبق آمریکا طی ماه نوامبر در شهر تگزاس در ایالت دالاس از سوی عناصر گروه تروریستی داعش شد.

بر اساس این گزارش، مجله آمریکایی فوربس ادعا کرد که یک عنصر مرتبط با گروه تروریستی داعش برای عکس گرفتن از منزل جورج بوش رییس جمهور اسبق آمریکا به دالاس سفر کرده بود و همراهان او هم قصد داشتند از طریق مرزهای مکزیک وارد آمریکا شوند.

در همین راستا دفتر تحقیقات فدرال آمریکا گفت که از طریق دو نفر از خبرچین های سری و زیر نظر گرفتن حساب کاربری فرد مذکور در پیام رسان واتساپ پی به این طرح برده است.

طبق ادعای این دفتر، فرد مظنون گفت که به دنبال ترور جورج بوش بوده است چرا که معتقد است رییس جمهور اسبق آمریکا مسئول قتل و کشتار شمار زیادی از مردم عراق و تقسیم این کشور پس از حمله نظامی آمریکا به عراق در سال 2003 میلادی بوده است.

اف بی آی همچنین مدعی شد که طراح این توطئه از سال 2020 در ایالات متحده آمریکا مقیم بوده و یک درخواست پناهندگی معلق داشته است و مأموران فدرال از دو منبع سری مختلف برای تحقیق در این خصوص استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع آمریکایی مدعی طرح ترور «جورج بوش» شد

منبع آمریکایی مدعی طرح ترور «جورج بوش» شد