مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 20:472022-05-24اقتصادي

احیای 70 واحد تولیدی راکد استان اردبیل در سال 1401


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از فعال شدن 70 واحد راکد تولیدی و صنعتی در سال مزین به «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» در استان اردبیل خبر داد.

- اردبیل- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از فعال شدن 70 واحد راکد تولیدی و صنعتی در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی عصر سه شنبه در دهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت منظم در روزهای سه شنبه بعد از بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار برگزار می شود تا با حضور سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف موانع و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در دهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمده مسائل مطرح شده در حوزه مالیات، بیمه و امور اراضی بود که مقرر شد با همراهی مدیران این دستگاه های اجرایی موانع و مشکلات با توجه به محدوده اختیارات استانی رفع و تلاش برای تقویت نظام حمایت مالی نیز از سوی بانک ها انجام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی در کنار حمایت از واحدهای فعال، سعی بر این است تا 70 واحد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 70 واحد تولیدی راکد استان اردبیل در سال 1401

احیای 70 واحد تولیدی راکد استان اردبیل در سال 1401