مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 20:272022-05-24اجتماعي

طرح ترافیک تهران فردا اجرا می شود/ تصمیمی برای لغو طرح نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در گفتگویی درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: - سخنگوی شهرداری تهران گفت: فردا طرح ترافیک اجرا می شود و همه بخش های حمل و نقل عمومی طبق روال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی را انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در گفتگویی درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: علی رغم تعطیلی تهران فردا طرح ترافیک در پایتخت اجرا می شود.

وی افزود: افرادی که برای ورود به طرح ترافیک، روز چهارشنبه را رزرو کرده اند می توانند در سامانه رزرو خود را لغو کنند تا پول به حساب آن ها برگشت داده شود.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: همه بخش های حمل و نقل عمومی پایتخت طبق روال همیشگی به خدمت رسانی شهروندان ادامه خواهند داد و تصمیمی برای لغو طرح نیست.

گفتنی است؛ محسن منصوری استاندار تهران امروز اعلام کرد: بر اساس تصمیم کمیته اضطراری آلودگی هوای استان تهران همه ادارات، مدارس و دانشگاه های پایتخت فردا چهارشنبه 4 خرداد تعطیل است.

منبع: فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک تهران فردا اجرا می شود/ تصمیمی برای لغو طرح نیست

طرح ترافیک تهران فردا اجرا می شود/ تصمیمی برای لغو طرح نیست