مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 20:172022-05-24سياسي

دفاع مقدس مملو از حماسه و فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی است


مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: دفاع مقدس مملو از حماسه و فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی است و این فرهنگ باید به نسل جوان منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز سه شنبه در مراسم تقدیر از پیشکسوتان فرا جا در عملیات بیت المقدس اظهار داشت: آنچه که خرمشهر را از یک شهر به یک الگو و آرمان تبدیل کرد، مقاومت یک ملت در برابر متخاصمان بود و این شهر همچنان ظرفیت لازم را در تاریخ و هویت سازی یک ملت دارد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس با سه رویکرد قابل تجزیه و تحلیل است، افزود: دفاع مقدس و جنگ هشت ساله با رویکرد ملی، منطقه ای و بین المللی قابل بررسی است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در چهار مرحله عملیاتی بیت المقدس گفت: این مراحل عملیاتی با شرکت نیروهای ارتشی، سپاهی، شهربانی و مردمی انجام شد و این عملیات در واقع نماد وحدت ملی و همدلی بین نیروهای مسلح بود.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی افزود: عملیات بیت المقدس یکی از مهم ترین عملیات های دفاع مقدس است که بعد از عملیات های ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین برای آزادسازی مناطق جنوبی تحت تصرف دشمن انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس مملو از حماسه و فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی است

دفاع مقدس مملو از حماسه و فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی است