مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:072022-05-24سياسي

توانیر موظف به اصلاح پله بندی مصرف الکتروموتورهای چاه های کشاورزی شد


نایب رییس کمیسیون انرژی از تکلیف این کمیسیون بر دوش توانیر برای اصلاح پله بندی مصرف الکتروموتورهای چاه های کشاورزی و همچنین خاموشی بیشتر روشنایی های عمومی در سطح کشور خبر داد.

- عبدالعلی رحیمی مظفری نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات جلسه عصر امروز (سه شنبه 3 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: بررسی وضعیت تامین برق در تابستان پیش رو در نشست امروز کمیسیون انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: جلوگیری از خاموشی ها و به حداقل رساندن ناترازی ها یکی از موضوعاتی بود که در این نشست بحث شد.

  نایب رییس کمیسیون انرژی تصریح کرد: مسئولان توانیر در این جلسه اعلام کردند که ناترازی های برق به 10 هزار مگاوات رسیده اما نمایندگان کمیسیون معتقدند؛ ناترازی ها در زمان پیک مصرف در 4 ماه آینده سال بیش از میزان فوق خواهد بود، به همین دلیل به یقین باید اقدامات خاصی در حوزه تولید، توزیع، مصرف و جلوگیری از اتلاف انرژی صورت بگیرد.

وی افزود: یکی از اقدامات موثری که باید به منظور تامین برق تابستان سریعا انجام شود؛ تفاهم با صنایع به منظور قرار گرفتن برق آن ها در مدار اصلی خطوط انتقال برای توزیع عمومی است، هرچند ممکن است صنایع از این مهم استقبال نکنند چراکه طبق بررسی ها دلیل اصلی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانیر موظف به اصلاح پله بندی مصرف الکتروموتورهای چاه های کشاورزی شد

توانیر موظف به اصلاح پله بندی مصرف الکتروموتورهای چاه های کشاورزی شد