مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-24سياسي

سیاست گذاری فرهنگی مستلزم آینده پژوهی جامع است


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به ضرورت توجه به طرح های نوین در توسعه فرهنگ دینی در جامعه گفت: سیاست گذاری فرهنگی مستلزم آینده پژوهی جامع در رفع آسیب های اجتماعی است.

- ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر سه شنبه در جلسه تجلیل از منتخبین طرح های برگزیده کشوری رویداد ملی طواف استان اردبیل با تقدیر از مشارکت فعالان فرهنگی در این طرح ملی، اظهار کرد: استان اردبیل همواره در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی پیشرو بوده و این امر نیازمند جهت دهی و سرمایه گذاری مناسب در اجرای طرح های پیشنهادی است.

وی آموزش پیش از ازدواج و آگاهی بخشی به جوانان در آستانه ازدواج را ضرورت اصلی در مسئله ازدواج موفق عنوان کرد و گفت: اکنون روش ارتباطی و آشنایی پسران و دختران برای ازدواج نسبت به گذشته فرق کرده و خواستگاری سنتی کاهش یافته، لذا برای انتخاب آگاهانه و هوشمند باید طرح های آموزشی پیش از ازدواج برای جوانان اجرا شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل درصد آسیب های اجتماعی در مناطق بالای شهر را به مراتب بالاتر از مناطق حاشیه شهر برشمرد و افزود: رفاه و ارتقای میزان برخورداری خانواده ها از امکانات بالای زندگی دلیلی بر کاهش آسیب های اجتماعی نیست بلکه درصد آسیب ها در این خانواده به مراتب بیشتر از افراد کم برخوردار است و باید در برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گذاری فرهنگی مستلزم آینده پژوهی جامع است

سیاست گذاری فرهنگی مستلزم آینده پژوهی جامع است