مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-24سياسي

تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تنقیح و بازنگری در سیاست های کلی


جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار و مقرر شد درباره تنقیح و بازنگری سیاست های کلی اقدامات لازم صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مدیران مجمع و به ریاست محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع برگزار شد.

در این جلسه که روز یکشنبه اول خرداد 1401 در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشته و این پیروزی عظیم را عنایت و امداد الهی دانست که در سایه خون شهیدان به دست آمد.

دبیر مجمع افزود: در عظمت عملیات غرور آفرین بیت المقدس همین بس که صدام اعلام کرده بود اگر ایرانیها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آنها خواهم داد.

وی فتح خرمشهر را یک تحول و اتفاق بزرگ در تاریخ ایران اسلامی دانست که به برکت انقلاب اسلامی و در سایه رهبری امام (ره) و حضور چشم گیر مردم، مجاهدت نیروهای مسلح و رشادت شهدایی چون صیاد شیرازی، سلیمانی، کاظمی، باکری، متوسلیان، همت و.

حاصل شد و حقیقتاً ما در حالی پیروز شدیم که تمام دنیا روبروی ما ایستاده بود، به جرات می توان گفت این حادثه در تاریخ 200 ساله اخیر که در هر جنگی بخشی از سرزمین های خود را از دست داده ایم بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تنقیح و بازنگری در سیاست های کلی

تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تنقیح و بازنگری در سیاست های کلی