مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-24سياسي

هیئات مذهبی اصفهان در محرم و صفر امسال تقویت شوند


معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری اصفهان گفت: ضروری است که هیئات مذهبی اصفهان در محرم و سفر امسال با توجه به کاهش ابتلاء به کرونا و افزایش برنامه ها افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کمرنگ شدن برنامه های مختلف و معنوی مذهبی به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این ایام اشاره کرد و گفت: جامعه کنونی ما به بالا رفتن معنویت و توجه به مراسم های مذهبی نیاز دارد، بنابراین همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا این اتفاق مبارک و پر خیر و برکت و برگزاری جلسات عزاداری امام حسین به بهترین نحو و باشکوه برگزار شود.

مردم نگران تأمین مواد غذایی نباشند معاون سیاسی استاندار اصفهان به وضعیت کنونی بازار و تغییرات اقتصادی و معیشتی و تصمیمات دولت اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات برنامه ریزی شده و هدفمند در خصوص توزیع عادلانه برخی اقلام خوراکی بین شهروندان هیچ نگرانی برای کمبود مایحتاج زندگی وجود ندارد و همه دستگاه ها و مسئولان در تلاش هستند که بتوانند توزیع عادلانه و مناسبی را در خصوص تأمین مایحتاج لازم مردم انجام دهد.

وی به کشفیات دستگاه های امنیتی و انتظامی در خصوص احتکار مواد غذایی اشاره کرد و گفت: با کمک مردم و اطلاعاتی که آنها در اختیار مسئولان قرار داده اند به انبارهای احتکار مواد غذایی دست پیدا کرده ایم که هرکدام می تواند چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی اصفهان در محرم و صفر امسال تقویت شوند

هیئات مذهبی اصفهان در محرم و صفر امسال تقویت شوند