مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:572022-05-24سياسي

موافقت خانواده زنده یاد محمدعلی اسلامی ندوشن با خاکسپاری وی در نیشابور


سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: خانواده زنده یاد محمدعلی اسلامی ندوشن موافقت خود را با خاکسپاری وی در قطعه مشاهیر واقع در جوار باغ عطار نیشابوری را اعلام کردند.

- احمد همت آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: با توجه به وصیت زنده یاد محمدعلی اسلامی ندوشن و پیگیری های انجام شده شورای اسلامی شهر نیشابور قبل از درگذشت این اندیشمند بزرگ و همچنین علاقه قلبی آن مرحوم نسبت به شهر نیشابور موافقت نهایی خاکسپاری وی از طرف خانواده به صورت کتبی به شورا اعلام شد.

وی افزود: بعد از درگذشت زند یاد اسلامی ندوشن و با ارسال نامه ای به خانواده آن استاد فرهیخته، شورای اسلامی شهر این موضوع را مطرح کرده و محلی را به عنوان یادمان در قطعه مشاهیر درنظر گرفتند و در نهایت خانواده ایشان نیز نسبت به انتقال پیکر استاد محمد علی اسلامی ندوشن موافقت کردند.

همت آبادی تاکید کرد: ما منتظر انجام مراحل قانونی هستیم تا پیکر وی به نیشابور منتقل شود.

گفتنی است دکتر اسلامی ندوشن شاعر، منتقد، نویسنده، مترجم، حقوقدان و پژوهشگر ایرانی و جزو چهره های تاثیر گذار ادبی و از محققان معاصر ایران بود و علاوه بر تألیف کتاب، به ترجمه آثار غیرایرانی به زبان فارسی نیز اهتمام داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت خانواده زنده یاد محمدعلی اسلامی ندوشن با خاکسپاری وی در نیشابور

موافقت خانواده زنده یاد محمدعلی اسلامی ندوشن با خاکسپاری وی در نیشابور