مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 17:222022-05-24سياسي

خرمشهرهای فکری و ذهنی را دریابید


خرمشهر فقط خاک و جغرافیای شهر خرمشهر نیست بلکه خرمشهرهای فکری و ذهنی ما را نیز در بر می گیرد و اگر این عرصه مهم توسط جریان نفوذ اشغال شود به آسانی قابل آزادسازی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان برنامه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری شهر پرندک برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان زرندیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 26 شهید والامقام شهرستان زرندیه در عملیات بیت المقدس گفت: شادمانی ملت شریف ایران در سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر هم سنگ شادمانی پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه 57 بود.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی با بیان اینکه ملت شریف ایران به تبعیت از حضرت سیدالشهدا با تمام وجود به حفاظت و پاسداری از انقلاب خود ادامه داده است اظهار داشت: ملت بزرگ ما در تمامی صحنه ها به خوبی ایستاد و با مقاومت بی نظیر خود از انقلاب و ارزش های انقلاب خود دفاع کرد.

وی آزادسازی خرمشهر را الگوی افتخار ملت ایران دانست و افزود: این ملت بزرگ به همه ملت های مظلوم جهان این درس را داد که این عزت و افتخار امروز ما در سایه ایستادگی و مقاومت به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشهرهای فکری و ذهنی را دریابید

خرمشهرهای فکری و ذهنی را دریابید