مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-24اجتماعي

وضعیت آلودگی هوای کرمانشاه در کارگروه شرایط اضطراری رصد می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: وضعیت آلودگی هوای کرمانشاه در کارگروه شرایط اضطراری رصد می شود.

- ، غلامرضا شهبازی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تداوم غبارآلودگی هوای استان کرمانشاه و نفوذ ریزگردها در آسمان غرب کشور کارگروه شرایط اضطراری با برگزاری جلسات متعدد از صبح امروز و ارتباط با سازمان های محیط زیست و هواشناسی استان آخرین نقشه ها و پیش بینی های موجود را بررسی کرده و در اولین زمان ممکن نسبت به صدور اطلاعیه درباره نحوه فعالیت مدارس، دانشگاه ها، بانک ها و ادارات استان کرمانشاه در روز چهارشنبه چهارم خرداد اطلاع رسانی می کند.

وی افزود: خط قرمز کارگروه شرایط اضطراری سلامت و بهداشت هم استانی ها است و در این راستا تلاش می کند با بررسی داده های هواشناسی و محیط زیست به یک پیش بینی کم خطا و با بالاترین احتمال وقوع برسد و سپس اقدام به صدور اطلاعیه کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: اطلاع رسانی سریع و به موقع به هم استانی ها برای کارگروه شرایط اضطراری مهم و در اولویت است.

شهبازی بیان کرد: در زمان غبارآلود بودن هوا مبتلایان به بیماری های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل برسانند و ورزشکاران هم در فضای باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آلودگی هوای کرمانشاه در کارگروه شرایط اضطراری رصد می شود

وضعیت آلودگی هوای کرمانشاه در کارگروه شرایط اضطراری رصد می شود