مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-24سياسي

گزارش تعداد مناطق محروم کشور و شاخص بندی آنها تا یک ماه آینده آماده می شود


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: گزارش تعداد مناطق محروم کشور و شاخص بندی آنها تا یک ماه آینده آماده توسط سازمان برنامه و بودجه آماده و به این کمیسیون ارائه می شود.

- محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: در جلسه امروز با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان این سازمان، آخرین وضعیت شناسایی و شاخص بندی مناطق محروم کشور بررسی شد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده، در حال حاضر مناطق محروم فقط به روستاها و حاشیه شهرها اطلاق می شود و اعتبارات آن هم از منابع مختلف پرداخت می شود؛ لذا قرار شد سازمان برنامه و بودجه گزارش جامعی از تعداد مناطق محروم در حال حاضر، شاخص های محرومیت و اعتبارات مورد نیاز آنها به کمیسیون ارائه دهد که احتمالاً این گزارش تا یک ماه آینده آماده می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون در جلسه امروز بر این نکته تأکید کردند که اعتبارات مورد نیاز مناطق محروم باید از یک منبع و آن هم سازمان برنامه و بودجه به صورت نظام مند و با برنامه تخصیص یابد، تا منجر به رفع مشکلات این مناطق و شفافیت در هزینه کرد بودجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تعداد مناطق محروم کشور و شاخص بندی آنها تا یک ماه آینده آماده می شود

گزارش تعداد مناطق محروم کشور و شاخص بندی آنها تا یک ماه آینده آماده می شود