مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-24حوادث

نشتی بنزین دلیل آتش سوزی پارکینگ خودرو میاندوآب


دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب با اشاره به مهار آتش سوزی پارکینگ خودرو این شهرستان توسط آتش نشانان شهرداری گفت: علت این آتش سوزی نشتی بنزین خودروهای تصادفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی جهانگیر مسعودی از مهار آتش سوزی در پارکینگ خودروهای تصادفی در میاندوآب خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در این پارکینگ خودروهای تصادفی نگهداری می شود و نشت بنزین در این خودروها وجود دارد، بنابراین نشت بنزین و بالا بودن دمای هوا و همچنین وزش باد شدید موجب این حادثه شد.

وی با بیان اینکه این حادثه عصر روز گذشته در روستای ولی آباد شهر میاندوآب روی داد، گفت: تعداد سه دستگاه خودرو به صورت کامل در آتش سوخت و چند خودرو دیگر در مجاورت آنها به صورت جزیی دچار خسارت شد ند.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب با اطمینان از اینکه مالکان خودروها نگران نباشند، ادامه داد: تمام خودروها در این پارکینگ بیمه هستند و خسارت کامل خودروهای آتش گرفته پرداخت می شود.

مسعودی همچنین با بیان اینکه شهروندان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص این حادثه توجه نکنند، افزود: علت آتش سوزی غیرعمدی است و علت دقیق آن توسط کارشناسان امر در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشتی بنزین دلیل آتش سوزی پارکینگ خودرو میاندوآب

نشتی بنزین دلیل آتش سوزی پارکینگ خودرو میاندوآب