مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-24دانش

طرح ملی ترویج کارآفرینی اجرا می شود/ شرکت 30 هزار دانشجو در دوره ها


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با اشاره به اجرای طرح ملی ترویج کارآفرینی، گفت: در فاز اول این طرح 30 هزار دانشجو در دوره های کارآفرینی شرکت می کنند.

- ، علی خیرالدین بعد از ظهر سه شنبه در جلسه جمع بندی سفر معاون علمی رییس جمهور به گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به افتتاح چندین مرکز فناوری و نوآوری در گیلان، گفت: گیلان می تواند به عنوان قطب فناوری و نوآوری در کشور مطرح شود و پارک علم و فناوری این استان نیز جز قدیمی ترین و قوی ترین پارک های کشور است.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به استقرار 350 واحد فناور در پارک علم و فناوری گیلان، بیان کرد: توجه به حوزه فناوری در دانشگاه ها و تعامل میان دانشگاه ها و واحدهای فناور نقش مهمی در توسعه دارد.

وی افزود: با توافق معاون علمی فناوری رییس جمهور، پیشنهاد طرح ملی ترویج کارآفرینی ارائه شده که با مشارکت معاونت علمی رییس جمهور و وزارت علوم اجرایی می شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به جزییات طرح مذکور گفت: در فاز اول این طرح به 30 هزار دانشجو اعتبار یک میلیونی اختصاص می یابد تا در دوره های کارآفرینی و رویدادهای مربوطه شرکت کنند و اجرای این طرح مجموعاً نیازمند بودجه 30 میلیارد تومانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی ترویج کارآفرینی اجرا می شود/ شرکت 30 هزار دانشجو در دوره ها

طرح ملی ترویج کارآفرینی اجرا می شود/ شرکت 30 هزار دانشجو در دوره ها