مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-24سياسي

52 درصد خانه های روستایی در کشور نوسازی شدند


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 52 درصد خانه های روستایی در کشور نوسازی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آبادی روستاها است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چند فعالیت اساسی در رابطه با مناطق روستایی در دست اقدام است، اضافه کرد: طرح هادی برای روستاها تهیه شده و پس از مطالعات علمی و مشخص شدن کالبد اصلی روستا، برای توسعه و کاربری اراضی آن محدوده طرح هادی مشخص می کنند.

وی با بیان اینکه تفاهمی با سازمان ثبت اسناد کشور در راستای ارزش افزوده پیدا کردن املاک روستایی انجام شده است، تصریح کرد: طبق این تفاهم سند را برای املاک روستاییان صادر می شود.

امروز نیز در روستای لگاهی تعدادی از اسناد املاک روستایی به صاحبان آن تحویل داده شد.

روحانی نژاد با اشاره به مقاوم سازی خانه های روستایی در برابر بلایای طبیعی، خاطرنشان کرد: تسهیلات ارزان قیمت و کمک های بلاعوض در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طبق میانگین کشوری 52 درصد از خانه های روستایی نوسازی شده است، گفت: استان زنجان در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد خانه های روستایی در کشور نوسازی شدند

52 درصد خانه های روستایی در کشور نوسازی شدند