مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-24سياسي

حماسه خرمشهر به ما ایستادگی و مقاومت را آموخت


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: فتح خرمشهر درس های زیادی ازجمله ایستادگی، مقاومت و استقامت را به ما آموخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران امروز به مناسبت سوم خرداد در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر که با حضور مسؤولان استانی و خانواده های معظم شهدا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در استان مازندران به مناسبت آزادسازی خرمشهر مراسم های مختلفی از گلوگاه تا رامسر در دستور کار قرار دارد که تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ورود 8 شهید خوشنام در مازندران، افزود: پیکرهای پاک این شهدا در شهرها و روستاهای استان حضور پیدا کرده و مردم از نور وجودی این شهدا بهره می گیرند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: فتح خرمشهر درس های زیادی از جمله ایستادگی، مقاومت و استقامت را به ما آموخته است.

این مسؤول ادامه داد: رزمندگان دست خالی و با توکل به خدا خرمشهر را فتح کردند که می توان گفت درواقع آزادسازی خرمشهر درس توکل  بود و خرمشهر را خدا آزاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه خرمشهر به ما ایستادگی و مقاومت را آموخت

حماسه خرمشهر به ما ایستادگی و مقاومت را آموخت