مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-24سياسي

خبرگزاری آمریکایی گزارش کرد؛ شعار مرگ بر اسراییل در تشییع «صیاد خدایی»


خبرگزاری آمریکایی در گزارشی از مراسم تشییع پیکر شهید «حسن صیاد خدایی» ازمدافعان سرافرازحرم نوشت، هزاران نفر عزادار شعار «مرگ بر اسراییل» سردادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک خبرگزاری آمریکایی روز سه شنبه در گزارشی در زمینه مراسم تشییع پیکر شهید حسن صیاد خدایی یکی از اعضای سپاه پاسداران و از مدافعان سرافراز حرم که از سوی عوامل صهیونیستی و استکبار جهانی روز یکشنبه در  تهران به شهادت رسید نوشت، حاضران در این مراسم گفتند که به شهدای ایران وفادارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس هزاران نفر از مردم عزادار روز سه شنبه برای ادای احترام به  سرهنگ حسن صیاد خدایی یکی از اعضای سپاه پاسداران که اوایل هفته جاری توسط دو مرد مسلح سوار بر موتور سیکلت به ضرب گلوله کشته شد، به خیابان ها آمدند و شعار مرگ بر اسراییل سردادند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین منبع خبری، قتل روز یکشنبه سرهنگ حسن صیاد خدایی نشانه های حملات مرگبار قبلی در ایران بود که (رژیم) اسراییل مقصر آن بود، مانند حملاتی که دانشمندان هسته ای این کشور را هدف قرار دادند.

  عزاداران در این مراسم شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسراییلی سر می دادند، و پوستری از شهید خدایی  به همراه سردار قاسم سلیمانی، سردار ارشد ایرانی کشته شده در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در سال 2020 در عراق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری آمریکایی گزارش کرد؛ شعار مرگ بر اسراییل در تشییع «صیاد خدایی»

خبرگزاری آمریکایی گزارش کرد؛ شعار مرگ بر اسراییل در تشییع «صیاد خدایی»