مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-24اقتصادي

تلاش برای ارزان بودن ورزش در سبد خانوار


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: به دلیل جایگاه مهم ورزش در سبد خانوارهمه ظرفیت های خود را برای ارزان بودن ورزش بکار خواهیم گرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان در جلسه شورای ورزشی استان با اشاره به سیاست های کلان دولت در مردمی سازی یارانه ها و کاهش فاصله طبقاتی اظهار کرد: ورزش بخش مهم سبد خانوار مازندرانی است و تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های موجود، افزایش هزینه ها در این حوزه اتفاق نیافتد.

وی هزینه های نگهداری و خدمات در باشگاه داری و اماکن ورزشی را قابل توجه خواند و گفت: با وجود مشکلاتی که گریبانگیر بخش خصوصی ورزش است، خود را متعهد به حمایت از این بخش می دانیم و معتقدیم سیاست گذاری ها باید به سمتی برود که ورزش هم برای بخش خصوصی و سرمایه گذاران جذاب باشد و هم برای جامعه هدف اعم از ورزشکاران حرفه ای و خانواده ها که این امر به صورت مستقیم در اقتصاد، نشاط اجتماعی و سلامتی جامعه موثر است.

مدیرکل ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه مخالف گران شدن هزینه های ورزش برای مردم و ورزشکاران قهرمانی هستیم، تصریح کرد: این موضوع به مشارکت و حمایت دستگاه ها و سازمان های دیگر نیز مرتبط است و اگر به طور مثال شهرداری ها نگاه جدی به سلامت شهروندان داشته باشند باید با بسیج امکانات و سخت افزارهای ورزشی، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارزان بودن ورزش در سبد خانوار

تلاش برای ارزان بودن ورزش در سبد خانوار