مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-24سياسي

خرمشهر یعنی ولایت پذیری/ شبهه معنا ندارد


امروز خرمشهر اقتصادی پیش رو داریم و با تبعیت از ولایت و با تدبیر دولت انقلابی این برهه را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت برنامه ای تحت پاسداشت حماسه سوم خرداد در این دانشگاه برگزار شد.

 حجت الاسلام علی وحدانی فر در آیین اظهار کرد: حماسه سوم خرداد بحث ارز و خاک و عدد و رقم نیست بلکه هویت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ملت ایران است.

امام جمعه دهدشت گفت: استکبار به دنبال این بود ایران قوی را به استضعاف ببرد و تاریخ اسلام را به دست امثال صدام بدهد تا بتوانند به منافع خودشان برسند.

وی با بیان اینکه امروز در شرایط سخت دیگری قرار گرفته ایم تصریح کرد: دشمن وقتی نتوانست در مسائل نظامی، سیاسی و فرهنگی کاری از پیش ببرد، به مسئله اقتصادی روی آورده، امروز همه باید جهان آرا و سلیمانی باشیم و خرمشهر اقتصادی را فتح کنیم.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: خرمشهر به ما درس داد خرمشهرها تحقق مصداق وعده الهی هستند.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: وقتی امام فرمودند خرمشهر باید آزاد شود، عده ای دلشان لرزید اما سپاهیان و بسیجیان نگذاشتند سخن ولی امر مسلمین بر زمین بماند و این وعده را با استعانت از خداوند متعال محقق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشهر یعنی ولایت پذیری/ شبهه معنا ندارد

خرمشهر یعنی ولایت پذیری/ شبهه معنا ندارد