مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-24سياسي

همه باید با جهاد تبیین از انقلاب دفاع کنند


امروز زمان جهاد تبیین است و همه باید به میدان بیایند و با جهاد تبیین از انقلاب دفاع کنند.

- ، سردار علی ملک شاهکویی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت حوادث و بلایا در نظام سلامت ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: عملیات بیت المقدس در 10 اردیبهشت 1361 در جغرافیای وسیع آغاز و به واسطه آن خرمشهر آزاد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: علت اینکه امام خمینی بعد از آزادسازی خرمشهر، آتش بس را نپذیرفت این بود که مناطق استراتژیک زیادی هنوز در دست دشمن باقی بود.

وی ادامه داد: بعد از آزادی خرمشهر هدف ارتش عراق از عقب نشینی آتش بست نبود بلکه به دنبال تجدید قوا بود تا با توان بیشتری به ما حمله کند و امام با درایت حرکات دشمن را رصد می کرد.

ملک شاهکویی با بیان این مطلب که گذشته انقلاب ما فراموش شدنی نیست افزود: جنگ تمام نشده و دشمن با همه قوا در میدان های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بر علیه انقلاب اسلامی ما وارد میدان شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمنان کوچک ترین فعالیت ما در کشور را رصد می کنند و به دنبال روزنه ای برای نفوذ و تفرقه در کشور هستند.

وی اضافه کرد: بعد از مردمی سازی یارانه ها دشمنان ما شب و روز در رسانه ها مردم را تحریک می کنند که مرغ نخرید، به خیابان بریزید، اعتراض کنید و با این پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید با جهاد تبیین از انقلاب دفاع کنند

همه باید با جهاد تبیین از انقلاب دفاع کنند