مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-24سياسي

مردم هیچ گاه ایثارگری رزمندگان و مدافعین حرم را فراموش نمی کنند


مردم ایران هیچ وقت رشادت ها و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم را فراموش نخواهند کرد.

- ، سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز به یاد ماندنی آزادی خونین شهر ،خرمشهر قهرمان با تعدادی از جانبازان ایثارگر جنگ تحمیلی دیدار و آنها را مورد تفقد و تکریم قرار داد.

وی به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر با حضور در جمع جانبازان دفاع مقدس، در بازدیدی چند ساعته پای حرف ها و صحبت های آنان در این مرکز نشست و به شنیدن مشکلات و دغدغه های آن ها گوش فرا داد.

سردار تنگسیری در این بازدید ضمن یاد آوری و گرامیداشت آن روز های خوب و خاطره انگیز و فراموش نشدنی در آزاد سازی خرمشهر در سال 62 ، از جانبازان سرافراز کشورمان به عنوان الگو و نماد ایثار ، مقاومت و صبر یاد کرد و گفت: شما جانبازان عزیز که با رشادت ها، دلاوری ها و اهدای جسم و جان خود، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردید ، یقین کنید این ایثار و جانفشانی ها هرگز از حافظه و ذهن مردم قدرشناس این سرزمین ایران اسلامی، از بین نخواهد رفت.

وی گفت : در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام از جان و مال خود گذشتند و در مقابل دشمنی که بعدها مشخص شد تا چه اندازه مورد حمایت و پشتیبانی تمام و کمال مستکبران و ظالمان عالم بوده ، با صلابت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هیچ گاه ایثارگری رزمندگان و مدافعین حرم را فراموش نمی کنند

مردم هیچ گاه ایثارگری رزمندگان و مدافعین حرم را فراموش نمی کنند