مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-24سياسي

حفظ و احیای ارزش های اسلامی دستاورد عملیات بیت المقدس است


فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: حفظ و احیای ارزش های اسلامی از دستاوردهای مهم عملیات بیت المقدس است و رزمندگان اسلام در این عملیات کاری کردند که این عملیات در تاریخ نظامی و جنگ های جهان ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به  نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در نخستین یادواره شهدای ارتشی منطقه غرب مشهد که همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد چهارده معصوم شهرک لشکر برگزار شد اظهار کرد: در عملیات بیت المقدس هدف تنها فتح خاک نبود.

بلکه حفظ و احیای ارزش های اسلامی از دستاوردهای مهم این عملیات است و رزمندگان اسلام در این عملیات کاری کردند که  این عملیات در تاریخ نظامی و جنگ های جهان  ثبت شد.

وی افزود: صدام با خیال خود قصد تصرف 3 روزه  خوزستان را داشت.

اما در مدت 34 روز با دفاع جانانه رزمندگان و تکاوران نیروی دریایی مواجه شد و  با مشورت کارشناسان نظامی خود اعلام کرد اگر ایران خرمشهر را تصرف کند من کلید طلایی بصره را تقدیم خواهم کرد.

امیر آذریان خاطرنشان کرد: با نصرت و معجزه الهی و رهبری امام خمینی (ره) و رشادت و مجاهدت رزمندگان دلیر اسلام اعم از از ارتش، سپاه، بسیج و جهادگران جهاد سازندگی، بعد از 26 روز نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و احیای ارزش های اسلامی دستاورد عملیات بیت المقدس است

حفظ و احیای ارزش های اسلامی دستاورد عملیات بیت المقدس است