مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-24دانش

جزییات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبانی که برای آن ها کارنامه مرحله اوّل (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و حدنصاب علمی لازم را کسب کرده اند می توانند از سه شنبه 3 خرداد تا 48 ساعت قبل از شروع مصاحبه هر رشته محل با مراجعه .

- دانشگاه سمنان براساس آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی از بین داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری سال 1401 دانشجوی می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبانی که برای آن ها کارنامه مرحله اوّل (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و حدنصاب علمی لازم را کسب کرده اند می توانند از سه شنبه 3 خرداد تا 48 ساعت قبل از شروع مصاحبه هر رشته محل با مراجعه به سامانه مصاحبه دکتری به نشانی (srm.

semnan.

ac.

ir/phdinterview) نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوّم) اقدام کنند.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط، 80 درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد است.

شیوه نامه انجام مصاحبه علمی: داوطلبان محترم ملزم هستند تا 48 ساعت قبل از شروع اولین روز مصاحبه هر رشته گرایش نسبت به ثبت نام در سامانه مصاحبه دکتری و بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی خود اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد

جزییات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد