مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-24سياسي

روایت فرماندهان از جنگ متمایز از دیگر روایات است


جنگی که یک فرمانده گردان روایت می کند، روایت یک رزمنده عادی نیست؛ از طرفی طبیعی است سطح کلان روایت جنگ، روایت فرماندهان سطوح بالای جنگ، فرماندهان قرارگاه ها و لشکرها باشد.

- ، اولین نشست فرمانده کل سپاه با فرماندهان خط شکن گردان های رزمی دوران دفاع مقدس قهرمانان خط شکن ، با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و همچنین فرمانده لشکرهای دوران دفاع مقدس، فرماندهان گردان ها و برخی از مسئولین لشکری و کشوری همزمان با چهلمین سالگرد فتح خرمشهر و عملیات پیروزمند بیت المقدس در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

937 فرمانده گردان پاسدار شهید در دوران دفاع مقدس در ابتدای مراسم سردار علیمحمد نایینی رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و بالأخص 937 فرمانده گردان پاسدار شهید در دوران دفاع مقدس، گفت: عزیزانی که یادگار شهدای بزرگوار دفاع مقدس چون شهیدان همت، خرازی، باکری، کاظمی، بروجردی، همانی، زین الدین، سلیمانی و سایر قهرمان های ملّی هستند و عطر جهاد و شهادت را برای این همایش با خود به ارمغان آ ورده اند.

وی با اشاره به سوم خرداد و چهلمین سالروز فتح خرمشهر، بخشی از پیام حضرت امام خمینی رضوان ا… علیه به مناسبت آزادسازی خرمشهر را قرائت کرد و گفت: سپاس بی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرماندهان از جنگ متمایز از دیگر روایات است

روایت فرماندهان از جنگ متمایز از دیگر روایات است