مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-24سياسي

کتاب فرهنگنامه جاودانه های تاریخ در شهرقدس رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب فرهنگنامه جاودانه های تاریخ؛ زندگی نامه فرماندهان شهید شهرستان های استان تهران و یادبود شهدای عملیات الی بیت المقدس همزمان با روز ملی مقاومت در شهرقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، آیین رونمایی از کتاب فرهنگنامه جاودانه های تاریخ؛ زندگی نامه فرماندهان شهید شهرستان های استان تهران ظهر امروز با حضور سردار علی نصیری از یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسؤولان شهرستانی و دانشجویان در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد.

  عبداله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در این مراسم اظهار کرد: با انتشار زندگینامه شهدا و ایثار و فداکاری آنان باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل نوجوان و جوان منتقل کرد و با اسطوره های مدافعین حرم و دفاع مقدس آشنا کرد تا نیازی به جایگزینی اسطوره های خیالی نداشته باشند.

وی گفت: زندگی نامه هر یک از شهدا می تواند الگو و نمونه ای برای نسل امروز باشد و باید بتوانیم این فرهنگ را به نسل های آینده انتقال داد.

  این مراسم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری مراسم یادبود شهدای عملیات الی بیت المقدس همراه بود و از خانواده معظم شهدا آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فرهنگنامه جاودانه های تاریخ در شهرقدس رونمایی شد

کتاب فرهنگنامه جاودانه های تاریخ در شهرقدس رونمایی شد