مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-24سياسي

موضوع معنویت در بین دانشجویان تقویت و از آن غفلت نشود


نقش معنویت و ترویج آن در میان دانشجویان و اندیشمندان بسیار مهم است چرا که در اسلام علوم مختلف آمیخته با معنویت و توحید بوده و نباید از این مهم غفلت کرد.

- ، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: شناخت زمان و آگاهی نسبت به جریان آن و گام بر داشتن بر اساس جریان های موجود در هر زمان برای هر انسان عاقل و اندیشمندی لازم و واجب است.

مرجع تقلید شیعیان با توصیف نقش های دشمنان اسلام و جریان های استکباری در عقب نگهداشتن جوامع اسلامی افزود: وضعیت کنونی جهان اسلام حاصل کم کاری در علم آموزی و حرکت های علمی است و باید با حرکت علمی منسجم برای رهایی امت اسلامی از جهل و نادانی و از بین بردن عقب افتادگی علمی جهان اسلام تلاش کرد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با بیان اصطلاحات علوم مختلف خاطر نشان کرد: وجود این اصطلاحات در علوم مختلف نشان دهنده این است که ریشه تمام علوم از اسلام و حاصل تلاش دانشمندان و اندیشمندان مسلمان در علوم مختلف است و باید حقیقت اسلام و ابعاد مختلف اسلام را به جهانیان شناساند.

وی با مهم خواندن حمایت از محققان و پژوهشگران بیان داشت: امیدواریم با اقدامات مناسب در این زمینه شاهد رشد علمی و نوآوری در زمینه های گوناگون علمی در کشور باشیم و تشویق اسلام به فراگرفتن علوم و اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع معنویت در بین دانشجویان تقویت و از آن غفلت نشود

موضوع معنویت در بین دانشجویان تقویت و از آن غفلت نشود