مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-24دانش

جامعه المصطفی یک دانشگاه فراملی منحصر به فرد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، در دیدار با رییس جامعه المصطفی العالمیه در قم، ضمن گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جامعه المصطفی را یک دانشگاه فرا ملی و منحصر به فرد دانست و عنوان کرد: فعالیت جامعه المصطفی در توسعه زبان فارسی ستودنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، در دیدار با رییس جامعه المصطفی العالمیه در قم، ضمن گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر، فعالیت جامعه المصطفی در توسعه زبان فارسی را منحصر به فرد دانست و عنوان کرد: این فعالیت جامعه المصطفی وظیفه ای ملی است؛ چرا که هر ایرانی با هر قومیت و نگرشی علاقه مند است که زبانش گسترش و نفوذ پیدا کند؛ لذا این امر جدای از وظیفه ی دینی جامعه المصطفی، وظیفه ی ملی است.

از این باب، وزارت علوم در خدمت و همراه جامعه المصطفی خواهد بود.

وی افزود: جامعه المصطفی دانشگاهی فراملی و حوزه عملکردی آن، ملی و فراملی است که در گفتگوی فرهنگ ها، دیپلماسی علمی و فرهنگی و عمومی، یک دانشگاه منحصر به فرد است.

وزیر علوم با اشاره به 5 اولویت وزارت شامل مرجعیت علمی، دیپلماسی علمی، آموزش و پژوهش هدفمند، شاگردپروری و نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری عنوان کرد: جامعه المصطفی در 4 اولویت از این 5 اولویت فعالیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه المصطفی یک دانشگاه فراملی منحصر به فرد است

جامعه المصطفی یک دانشگاه فراملی منحصر به فرد است