مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-24سياسي

یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی اردستان زیر کشت گندم است


رییس اداره تعاون روستایی اردستان گفت: در سال جاری یک هزار هکتار از اراضی شهرستان اردستان زیر کشت گندم رفته است.

- ، فرماندار اردستان، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و رییس اداره تعاون روستایی ظهر سه شنبه در ارتباط با طرح خرید تضمینی گندم از شرکت تعاونی مرتبط در اردستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به کشت و خرید گندم قرار گرفتند.

علی اکبر صالح در حاشیه بازدید از شرکت تعاونی مهاباد اظهار داشت: شهرستان اردستان از شهرهای گرمسیر استان اصفهان است که هرساله اولین برداشت گندم از این شهرستان آغاز می شود.

رییس اداره تعاون روستایی اردستان با اشاره به وجود حدود 25 هکتار اراضی کشاورزی در این شهرستان، افزود: در سال جاری هزار هکتار اراضی زیر کشت گندم رفته است که کشاورزان با توجه به حمایت های کارشناسان جهاد کشاورزی به کشت و برداشت این محصول می پردازند.

وی یادآور شد: برداشت گندم از اوایل خرداد ماه شروع شده و تنها ایستگاه خرید تضمینی گندم در شهرستان، همین شرکت تعاونی است که تاکنون هزار و 18 تن گندم خریداری شده و پیش بینی می شود که تا حدود دو هزار تن خریداری شود.

صالح تصریح کرد: برای تشویق کشاورزان به کشت گندم مبلغ خرید، کیلویی یک هزار تومان در نظرگرفته شده که با مبلغ 10 هزار و 500 تومان خرید گندم جمعاً به مبلغ 11 هزار و 500 تومان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی اردستان زیر کشت گندم است

یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی اردستان زیر کشت گندم است