مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-24سياسي

سفارش محصولات به جای بیگانه ها به داخل داده شود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه شرکت واگن پارس رونق گرفته است گفت: از دستگاه ها، دولت و مجلس درخواست داریم حمایت کنند تا سفارش های لازم به جای بیگانه ها به داخل کشور و مخصوصاً استان مرکزی داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، قربانعلی دری نجف آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم تحویل 74 واگن شرکت واگن پارس در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: شرکت واگن سازی دانشگاه با ارزشی است که کار و فعالیت در آن رونق گرفته و یکی از کارخانه های کشور است که با تولید خود به ندای رهبری لبیک می گوید.

وی افزود: سفارش دستگاه های ذی ربط به این کارخانه بسیار مهم است، امیدواریم کارکنان این شرکت تلاش کنند تا کیفیت، قدرت رقابت، صادرات و دانش محوری  راهرچه بیشتر رشد و توسعه بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امروز در بازدید متوجه شدیم این کارخانه رونق گرفته و فعال و به روز است و ای کاش همه کارخانه های صنعتی استان با همین کیفیت کار کنند و اگر نقطه ضعفی هم هست با تلاش بیشتر جبران شود.

 دری نجف آبادی بیان داشت: از دستگاه ها دولت و مجلس درخواست داریم حمایت کنند تا سفارش های لازم به جای اینکه به بیگانه ها داده شود به داخل کشور و مخصوصاً استان مرکزی داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارش محصولات به جای بیگانه ها به داخل داده شود

سفارش محصولات به جای بیگانه ها به داخل داده شود