مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-24اقتصادي

تجاری سازی محصولات فناورانه حوزه رباتیک هدفمند می شود


با حضور رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری و معاون اقتصادی استانداری کرمان، «نخستین خانه خلاق و نوآوری فرامهارت» حوزه رباتیک با هدف شکل دهی به شرکت های خلاق در جنوب شرق کشور آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حضور رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری و معاون اقتصادی استانداری کرمان، نخستین خانه خلاق و نوآوری فرامهارت حوزه رباتیک با هدف شکل دهی به شرکت های خلاق در جنوب شرق کشور آغاز به کار کرد.

این خانه خلاق با هدف تجاری سازی ایده های خلاق و اشتغال زایی برای دانشجویان و مهارت آموختگان حوزه رباتیک در استان کرمان راه اندازی شد تا زمینه حمایت و ترویج مهارت های حوزه رباتیک و الکترونیک برای فعالان این حوزه فراهم شود.

پرویز کرمی رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری در آیین افتتاح خانه خلاق و نوآوری فرامهارت با اشاره به اینکه ظرفیت و توانمندی جوانان کشورمان در حوزه رباتیک بالا است، گفت: حمایت از این جوانان می تواند توسعه علمی و فناوری این حوزه در کشور را در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی محصولات فناورانه حوزه رباتیک هدفمند می شود

تجاری سازی محصولات فناورانه حوزه رباتیک هدفمند می شود