مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-24سياسي

عامل بالارفتن سن ازدواج فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ازدواج مساله حساسی است و عامل بالا رفتن سن ازدواج، فرهنگی است.

- به گزارش، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر سه شنبه در همایش ملی تربیت کنشگر مقابله با سقط جنین اظهار کرد: فرهنگ زندگی خانوادگی به صورتی درآمده که سطح هزینه و مصرف در کانون زندگی خانوادگی افزایش یافته و بالا رفتن سطح مادی زندگی از نظر هزینه و مصرف مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: گاهی اوقات آمار ازدواج کمتر از طلاق است، ازدواج مساله حساسی است و عامل بالا رفتن سن ازدواج، فرهنگی است و کاهش ازدواج در بین جوان ها ریشه اصلی آن مسائل اقتصادی، اشتغال و مسکن نیست.

وی افزود: مسئله ای که امروزه به عنوان مشکل بزرگ در ازدواج جوان ها وجود دارد این است که آن ها باید برای ازدواج، مسکن، خودرو و تمام امکانات یک زندگی مستقل فراهم شود تا ازدواج کنند که این فرهنگ، بزرگترین آفت ازدواج در جریان زندگی اجتماعی است.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: این که در کشور وابسته به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) برخی دست به این جنایت ناهنجار سقط جنین دست می زنند باعث ننگ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با وجود کارهایی که برای مقابله با سقط جنین انجام شده است شاهد کاهش آمار نیستیم و مایه تأسف است که نه تنها این بلای خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل بالارفتن سن ازدواج فرهنگی است

عامل بالارفتن سن ازدواج فرهنگی است