مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-24سياسي

25 درصد شهدای استان بوشهر از جامعه فرهنگیان هستند


بیشترین تعداد ایثارگران و 25 درصد شهدای استان بوشهر از آموزش و پرورش از جمله فرهنگیان و دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر اظهار داشت: معلمان و دانش آموزان نقش مهمی در 8 سال دفاع مقدس داشتند.

وی با بیان اینکه یک چهارم شهدای استان بوشهر از جامعه فرهنگیان هستند گفت: به سبب گردوغبار و لغو پروازهای فرودگاه خوزستان، سفر سردار دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور که سخنران ویژه کنگره بود به استان بوشهر لغو شد.

محمدی زاده با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این کنگره اظهار داشت: برای تداوم ادامه راه شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادواره شهدا و کنگره شهیدان بسیار مهم و با اهمیت و ارزشمند است.

استاندار بوشهر آشنایی جوانان و نسل نوجوان با رشادت و ایثارگری های شهدا در 8 سال دفاع مقدس را مهم دانست و بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی نظام اسلامی ایران مدیون رشادت و جان فشانی های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است که باید به جامعه هدف تبیین شود.

استاندار بوشهر با تشریح عملیات بیت المقدس و آزاد خرمشهر عزیز از دست رژیم بعث عراق بیان کرد: رژیم بعث عراق که با پشتیبانی کشورهای مختلف غربی و شرقی عملیات های خود را علیه ایران اسلامی انجام می داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد شهدای استان بوشهر از جامعه فرهنگیان هستند

25 درصد شهدای استان بوشهر از جامعه فرهنگیان هستند