مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-24بين الملل

جولان شش جنگنده روسی و چینی در حریم هوایی کره جنوبی همزمان با سفر بایدن


ستاد مشترک ارتش کره جنوبی از ورود و جولان چند ساعته چند جنگنده روسی و چینی در حریم هوایی پدافند دفاعی این کشور در روز سه شنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی(JCS) اعلام کرد که چندین هواپیمای جنگی روسی و چینی امروز سه شنبه بدون اطلاع قبلی وارد منطقه شناسایی پدافند هوایی کره جنوبی(KADIZ) شدند.

بر اساس گزارش یونهاپ، ستاد مشترک ارتش کره گفته، دو جنگنده چینی و چهار جنگنده روسی وارد KADIZ شده بودند.

   در اطلاعیه ستاد مشترک ارتش کره به رسانه ها آمده است؛ پیش از ورود آنها به KADIZ، ارتش ما جنگنده های نیروی هوایی را برای انجام اقدامات تاکتیکی و آمادگی در برابر موقعیت های تصادفی احتمالی به حالت آماده درآورد.

  در این اطلاعیه همچنین آمده است؛ در ساعت 7:56 دقیقه صبح، دو بمب افکن H-6 چین از 126 کیلومتری شمال غرب ایئودو وارد KADIZ شدند سپس به سمت دریای شرق حرکت کرده و حوالی ساعت 9:33 دقیقه از منطقه خارج شدند.

  سپس این دو بمب افکن چینی به چهار هواپیمای جنگی روسیه ملحق شدند و با هم در ساعت 9:58 دقیقه صبح وارد KADIZ شده و در ساعت 10:15 دقیقه منطقه را ترک کردند.

  در ادامه این اطلاعیه آمده است، حدود ساعت 3:40 بعد از ظهر، چهار هواپیمای نظامی چینی و دو هواپیمای روسی در منطقه ای در 267 کیلومتری جنوب شرقی ایئودو( خارج از KADIZ) در حال پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان شش جنگنده روسی و چینی در حریم هوایی کره جنوبی همزمان با سفر بایدن

جولان شش جنگنده روسی و چینی در حریم هوایی کره جنوبی همزمان با سفر بایدن