مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-24سياسي

اقتدار جمهوری اسلامی میراث گران بهای شهداست


استاندار همدن با بیان اینکه اقتدار و قدرت کنونی جمهوری اسلامی میراث گران بهای شهداست گفت: عملیات الی بیت المقدس تقریبا 5 هزار و 400 کیلومتر از خاک ایران عزیز ما را آزاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در پانزدهمین کنگره تجلیل از خانواده شهدای فاتح خرمشهر در استان با بیان اینکه مراسم امروز به منظور نکوداشت مقام شهدای عملیات الی بیت المقدس و گرامی داشت سوم خرداد یوم الله آزادسازی خرمشهر است اظهار کرد: در این عملیات خرمشهر پس از 578 روز از چنگال نیروهای بعثی آزاد شد.

  وی با بیان اینکه دشمنان بعثی خرمشهر را به عنوان گروگان در نظر گرفته بودند تا از طریق آن جمهوری اسلامی ایران را به پای میز مذاکره بکشانند گفت: استحکامات دشمن بسیار سنگین و سخت بود، به گونه ای که به مخیله صدام خطور نمی کرد که روزی رزمندگان جمهوری اسلامی خرمشهر را پس بگیرند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تنها نیروی ایمان و قدرت رزمندگان عزیز ما بود که خرمشهر را از چنگال نیروهای بعثی بیرون کشید افزود: عملیات الی بیت المقدس تقریبا 5 هزار و 400 کیلومتر از خاک ایران عزیز ما را آزاد کرد.

  وی با بیان اینکه شهید شهبازی یکی از رزمندگان عملیات الی بیت المقدس بود که در آستانه پیروزی و ورود به خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد گفت: نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار جمهوری اسلامی میراث گران بهای شهداست

اقتدار جمهوری اسلامی میراث گران بهای شهداست