مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-24سياسي

شهدای روحانی گیلان از درجه علمی بالایی برخوردار بودند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به درجه علمی و جایگاه شهدای روحانی استان، گفت: کتابهای زیادی با موضوع شهدای روحانی گیلان منتشر شده است.

- ، حجت الاسلام احسان الله محمدی ظهر سه شنبه در حاشیه نمایشگاه شهدای روحانی گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان شهدای روحانی بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، اظهار کرد: استان گیلان دارای 162 شهید روحانی از دوران مشروطه تاکنون است.

وی با اشاره به شهدای برجسته روحانی گیلان در دوران دفاع مقدس، گفت: شهید آیت الله احسان بخش نماینده سابق ولی فقیه در استان گیلان یکی از شهدای شاخص جمهوری اسلامی است که علاوه بر مجتهد بودن کمک های مردمی در قالب 1000 کامیون شامل اقلام خوراکی و سایر لوازم را به جبهه های حق علیه باطل فرستادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: شهید روحانی شاخص در استان گیلان سردار جنگل، شهید میرزا کوچک جنگلی است.

حجت الاسلام محمدی تمثال شهدای طلبه و روحانی را از آثار ارائه شده در غرفه شهدای روحانی استان گیلان دانست و بیان کرد: نمودارهای آمار شهدای روحانی این استان که بر اساس مدارج تحصیلی حوزوی و کلاسیک این شهیدان و سال شهادت آنها تدوین شده و یکی دیگر از محصولاتی بوده که در این غرفه در معرض دید عموم قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای روحانی گیلان از درجه علمی بالایی برخوردار بودند

شهدای روحانی گیلان از درجه علمی بالایی برخوردار بودند