مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-24اقتصادي

مددجوی کمیته امداد 16 زن سرپرست خانوار را شاغل کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه علی آبادی متولد سال 1356 ساکن شهرستان بم است که با دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از کمیته امداد و راه اندازی کارگاه تولید ظروف سرامیکی، - بانوی مددجوی کمیته امداد با راه اندازی کارگاه تولید ظروف سرامیکی، توانست زمینه اشتغال 16 نفر از بانوان سرپرست خانوار را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه علی آبادی متولد سال 1356 ساکن شهرستان بم است که با دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از کمیته امداد و راه اندازی کارگاه تولید ظروف سرامیکی، علاوه بر خودکفایی خود توانسته زمینه اشتغال 16 نفر را نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کند.

این کارآفرین موفق در مورد شرایط زندگی، کار و حرفه خود می گوید: در ابتدا مغازه کوچکی داشتم که سفال خام تولید و برای کار میناکاری به فروش می رساندم که درآمد اندکی کسب می کردم و سپس با حمایت کمیته امداد و راهنمایی و مشاوره و دریافت 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال موفق به راه اندازی کارگاه تولید ظروف سرامیکی شدم.

وی می افزاید: با دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از کمیته امداد و راه اندازی کارگاه تولید ظروف سرامیکی توانستم زمینه اشتغال 16 نفر زن سرپرست خانوار را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجوی کمیته امداد 16 زن سرپرست خانوار را شاغل کرد

مددجوی کمیته امداد 16 زن سرپرست خانوار را شاغل کرد